BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Monday, January 8, 2018

MULA MEYERTAI G-SHOCK AUCTION DI FACEBOOK

 Salam sejahtera, dah lama aku menyepikan diri dalam blog life kan? kikikiki. kali ni im back! hehehehehe! Aku nak kongsikan pengalaman aku menyertai bidaan jam G-Shock di facebook pada minggu lepas. Bukan sebagai penjual tapi sebagai pembeli/pembida.
 G-Shock adalah hasil rekaan seorang jurutera Casio Bernama Kikuo Ibe sejak tahun 1983 dan sekarang ni jam tangan ciptaan beliau masih menjadi fenomena dan harga seconhand jam G-Shock pon tak jatuh klu dijual.
 Oklah, berbalik kepada kisah aku tadi, aku mula membida jam G-Shock pada isnin lepas tapi bidaan aku sering menemui kekalahan. Yela pembida semuanya 'kaya-raya'. Sehinggalah pada Khamis lepas aku menang bidaan. Seller post pada hari Khamis hari aku menang auction pastu jam tu sampai pada keeesokan harinya. Cepatkan.




G-Shock DW6900-1V yang aku menang bidaan.



Berapa harga bidaan biarlah rahsia hehehehehe!




0 comments: